رئیس مرکز ملی فرش ایران: حضور پرقدرت و توانمند فرش دستباف ایران در اکسپوی 2020

رئیس مرکز ملی فرش ایران: حضور پرقدرت و توانمند فرش دستباف ایران در اکسپوی 2020

آخرین ویرایش : یکشنبه 27، بهمن 1398

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، فرح ناز رافع در این جلسه با بیان این که ایران باید حضور پرقدرتی در اکسپوی دوبی داشته باشد، افزود: اکسپوی 2020 فضای فضای مناسبی برای بازاریابی و معرفی فرش دستباف ایران به شمار می‌رود.

آریا مجیدی دبیر ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دوبی، با حضور در مرکز ملی فرش ایران، جزئیات حضور در این رویداد جهانی را تشریح کرد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد اکسپو ۲۰۲۰  دبی، اظهار داشت: شعار  امسال این نمایشگاه پیوند افکار، ساخت آینده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در نشست خبری امروز خود با موضوع اکسپو ۲۰۲۰ دبی، جزئیات حضور ایران در این رویداد جهانی را تشریح کرد.

وی افزود: این رویداد به مدت ۶ ماه از تاریخ ۲۹مهرماه ۹۹ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که این نمایشگاه ۲۵ میلیون نفر بازدیدکننده خواهد داشت.

در همین راستا شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران اقدام به تشکیل کمیته های مختلف و ستاد اکسپو ۲۰۲۰ نمود.

وی ادامه داد: در طراحی غرفه کشورمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰، سعی شده تمامی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توانمندی‌های کشورمان معرفی شود و به نوعی برنامه‌ریزی شده تا جذابیت ایران معرفی شده و مخاطبان این نمایشگاه بتوانند در همان محل ویزای ورود به ایران و بلیط پرواز به ایران را تهیه کرده و به ایران سفر کنند.

مرکز ملی فرش ایران با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران تصمیم دارد تخته فرشی که توسط بازدیدکنندگان پاویون ایران با شعار «یک گره تا همدلی» بافته می شود را به موزه اکسپوی 2020 اهدا کند.

ستاد ملی برگزاری اکسپو درنظر دارد هم زمان با اکسپوی دوبی دو نمایشگاه جانبی در نمایشگاه ایرانیان دوبی ( کالاهای ارائه شده در اکسپو) و مرکز نمایشگاه های دوبی ( کالاهای تخصصی) برگزار کند.

منبع: مرکز ملی فرش ایران