پرفروش ترین سجاده فرش های شرکت سوگند

همانطور که در مقاله عوامل تاثیرگذار در قیمت فرش سجاده ای ذکر شد، قیمت سجاده فرش از عوامل موثر در خرید فرش سجاده ای است. اما علاوه بر قیمت، مواردی همچون کیفیت، طراحی و رنگ آمیزی سجاده فرش نیز از عوامل موثر در انتخاب سجاده فرش است. چه بسا گاهی اهمیت طراحی و رنگ آمیزی برای مشتری بیشتر بوده و در میزان فروش فرش سجاده ای تاثیرگذار است چرا که زیبایی بیش از هر عامل دیگری چشم را مجذوب خود می کند. با توجه به مواردی که نام برده شد تعدادی از سجاده فرش های شرکت سوگند جز پرفروش ترین فرش مسجد ها قرار گرفته اند که در ادامه ذکر می شود.

سجاده فرش های شرکت سوگند به سه دسته تقسیم می شوند

از این سه مورد سجاده فرش های 700 شانه به دلیل شانه 700 و تراکم 2250-2550 و ارتفاع نخ خاب 10 میلی متر پرفروش تر از دو دسته دیگر بوده و برای انواع مساجد و مکان های مذهبی با هر میزان رفت و آمد و متراژ مناسب است.
البته قابل ذکر است عوامل مختلفی از جمله آب و هوا، شرایط جغرافیایی، فرهنگ، معماری مسجد و ... در تعیین میزان پرفروش ترین ها موثر است، پس بهتر است توجه داشته باشید که با توجه به شرایط خود سجاده فرش را انتخاب نمایید.

طرح های پر فروش شرکت سوگند

سجاده فرش کد 301

این سجاده فرش از جمله سجاده فرش های محرابی و پرفروش شرکت سوگند است و در دو رنگ سبز و آبی بافته شده است. رنگ سبز از رنگ آبی پرفروش تر بوده است.
معمولا طراحی کلی سجاده فرش های محرابی، محراب و ستون آن ها می باشد و تفاوت کلی که در طراحی سجاده فرش های محرابی وجود دارد وجود یا عدم وجود گل و بوته ها در ستون ها، حاشیه بالای محراب، مرکز محراب و ... است.
در وسط محراب سجاده فرش کد 301 از ترنج استفاده شده است و حاشیه های اطراف آن تا ستون ها و بالای محراب فضای خالی است که زیبایی کار را دو چندان کرده است.

 

سجاده فرش کد 302

فرش مسجد محرابی کد 302 از جمله سجاده فرش های محرابی است که دارای طراحی شلوغی است و بالای محراب به طور کامل با نقوش و طرح های ریز پوشانده شده است و در زمینه آن با تقاطع خطوط مورب، شکل‌های لوزی شکلی ایجاد شده است و باعث زیبایی هرچه بیشتر این کار شده است.

 

 

سجاده فرش کد 312

این نوع سجاده فرش نیز از جمله سجاده فرش های محرابی است. از جمله ویژگی سجاده فرش های محرابی، تعیین جهت قبله با کمک محراب است. در طراحی این فرش سجاده ای با تلفیق نقش گل و بوته های ریز با محراب، و ستون هایی که در حاشیه اش نقش بسته اند، اثری خلق شده که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. 
تمام محراب به طور کامل با نقوش و طرح های ریز پوشانده شده است. به دلیل همین طراحی شلوغ برای مساجد و نمازخانه های پر رفت و آمد مناسب می باشد.

 

سجاده فرش کد 309

این فرش مسجد با طراحی بی نظیری که دارد از جمله سجاده فرش های محرابی است که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. در بالای محراب با الگو برداری از طبیعت طرحی زیبا از گل و بوته را پیاده کرده اند و در وسط محراب از نقش ترنج استفاده شده است.

 

 

سجاده فرش کد 401

از جمله سجاده فرش های تشریفاتی است که در زمینه آن با نقش های گل و بوته به هم پیچیده شده نقشی شبیه فرش های دستبافت را رقم زده است و از جمله سجاده فرش های زیبای پرفروش شرکت سوگند است.